luv.khalish.ammar. Powered by Blogger.

Monday, April 25, 2011

ulangtahun perkahwinan yang ke-2

harini, 25/4/2011, genap 2 tahun perkahwinan ibu n ayah...anniversary tahun lepas, khalish la yang teman ibu..mase tu kan ibu ngah berpantang..ayah plak kt KL de kenduri cik Emi nak masuk umah baru..tahun ni dpt la sambut bertiga...ayah bw p mkn kt intai-intai..mula2 g restoran bambu tu, tp ramai sgt org..org ngah tunggu que nk msk, rmai gle..so, ayah xthn lapo (tu la, duk main keta rc je smp x mkn tgari) jadi kite p intai-intai..dh lame x mkn kt lua, so mcm2 la ibu order...huhu..thanks ayah sbb belanja mkn...n slamat ulangtahun perkahwinan kite yg ke-2...terima kasih sbb mjadi teman ibu yang setia..sabar layan karenah ibu ni..ayah x banyak songeh, makan je ape yang ibu masak...kadang2 malas gle nak kemas umah, ayah tolong kemaskan..yang penting, ari2 ayah tolong gosokan baju kerja ibu (mase ngandung dulu je rajin gosok baju)..tiap kali ujung minggu, basuh baju kt skeluarga (kadang2 je ibu tlg bsh n sidai)..sesungguhnya ayah memang seorang yang amat memahami n memanjakan ibu..byknye bende yang ibu kena perbaiki untuk diri sendiri (*____*)....azam untuk ulangtahun ni, harap2 ibu dapat jadi orang yang lebih baik utk ayah n khalish...smoga perkahwinan ini berkekalan hingga ke akhir hayat...amin..

5 coretan buat khalish:

...mommy jue... April 25, 2011 at 3:39 AM  

congrats babe, happy 2nd anniversary! semoga bahagia dunia akhirat hendaknya

khalish ammar April 25, 2011 at 6:27 PM  

thanks jun...amin..

mama aisar April 25, 2011 at 9:48 PM  

tahniah katy..happy anniversary....cpt je masa berlalu...

Ulam Kerdas April 25, 2011 at 10:09 PM  

congrats katty..moga kekal bahagia dunia & akhirat!

asben u mcm asben i la..suke manjakan kite smpai kite pun jd sakit M besor. hihihi..

khalish ammar April 26, 2011 at 1:39 AM  

et- thanks..ko plak, thn ni msk 3 thn kan..
juju- thanks..hehe tu la kan..sakit M besor tu dh melarat smp bw ke opis ni..aduyai..

khalish ammar, buah hati ibu dan ayah...mmuahh

khalish ammar, buah hati ibu dan ayah...mmuahh

with ayah

with ayah

with ibu

with ibu

umur 1 bulan

umur 1 bulan

umur 3 bulan

umur 3 bulan

semasa 7 bulan dlm kandungan

semasa 7 bulan dlm kandungan

umur- 1 hari

umur- 1 hari

6 BULAN

6 BULAN

umur 10 bulan

umur 10 bulan

Followers

Total Pageviews

umur 8 bulan

umur 8 bulan

umur 11 bulan

umur 11 bulan

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP