luv.khalish.ammar. Powered by Blogger.

Tuesday, April 12, 2011

jom mandi kolam

hehe..khalish memang suka main air..jadi, ibu n ayah belikan kolam untuk khalish..memang gembira betul alish main sampaikan menangis bila ibu angkat..ye la..alish faham la, bila ibu dah angkat tu, maknanya mase untuk main air dh abis..huhu..bila ibu nak buang air kolam tu pun, alish menangis lagi..siannye anak ibu...nanti, lain kali main lagi ye sayang...banjir la umah ibu klu alish main lame-lame..haha..sebenarnya bukannye ibu n ayah taknak bawa alish mandi kt kolam awam or kt sungai..sebab rasenye, mandi kat kolam ni, lagi terjamin kebersihan air tu, betul tak?

 cepat la ibu, tak sabar dah ni..

 bestnya...


0 coretan buat khalish:

khalish ammar, buah hati ibu dan ayah...mmuahh

khalish ammar, buah hati ibu dan ayah...mmuahh

with ayah

with ayah

with ibu

with ibu

umur 1 bulan

umur 1 bulan

umur 3 bulan

umur 3 bulan

semasa 7 bulan dlm kandungan

semasa 7 bulan dlm kandungan

umur- 1 hari

umur- 1 hari

6 BULAN

6 BULAN

umur 10 bulan

umur 10 bulan

Followers

Total Pageviews

umur 8 bulan

umur 8 bulan

umur 11 bulan

umur 11 bulan

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP