luv.khalish.ammar. Powered by Blogger.

Tuesday, April 5, 2011

khalish dapat hadiah

semalam masa ambil khalish kt umah mak yong, mak yong bagi bungkusan kat ibu..abang posmen bagi..huhu..mak yong tolong wakilkan ambil bungkusan tu..excited gak la ibu buka bungkusan tu...rupanya, benda tu hadiah untuk khalish daripada majalah Pa & Ma sempena khalish menjadi salah seorang pemenang bayi untuk bulan Oktober 2010...alahai, dah lama ibu tak beli majalah ni..tak sangka plak khalish de menang..ruginye...hari ni, puas la ibu dok mengadap website Pa & Ma tu..nak cari gambar khalish..tapi takde dah..sedey..khalish dapat hadiah buku..de 4 buah buku..2 buku untuk khalish, 2 lagi sesuai untuk ibu..yang sesuai untuk ibu tu sebabnya buku resepi makanan bayi dan buku penjagaan bayi..khalish plak, excited la bla dapat pegang buku yang sesuai untuk khalish tu..tp, sekejap je ibu bagi pegang, kalau tak, abis la buku tu khalish buat main..hehe..khalish dah besar sikit, baru ibu leh bagi buku tu ye syg..  
 
hadiah buku yang khalish dapat

3 coretan buat khalish:

...mommy jue... April 5, 2011 at 2:07 AM  

wahhhh...bestnya...

Ulam Kerdas April 8, 2011 at 1:37 AM  

best best..tp rugi ibunye xder gambo khalish dlm pa & ma. chop wei nnt aku try carik. sbb aku langgan megazine ni :D

khalish ammar April 10, 2011 at 5:45 PM  

ok2..aku dh lame x langgan majalah ni..huhu..ye la..ble beli asyik x sempat je nk baca...

khalish ammar, buah hati ibu dan ayah...mmuahh

khalish ammar, buah hati ibu dan ayah...mmuahh

with ayah

with ayah

with ibu

with ibu

umur 1 bulan

umur 1 bulan

umur 3 bulan

umur 3 bulan

semasa 7 bulan dlm kandungan

semasa 7 bulan dlm kandungan

umur- 1 hari

umur- 1 hari

6 BULAN

6 BULAN

umur 10 bulan

umur 10 bulan

Followers

Total Pageviews

umur 8 bulan

umur 8 bulan

umur 11 bulan

umur 11 bulan

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP