luv.khalish.ammar. Powered by Blogger.

Sunday, March 6, 2011

Demam

4/3/11 - khalish demam..mungkin bjangkit ngan ayah ataupun sebab gigi atas nak tumbuh lagi 2 batang..hehe..mak yong call ayah..ubat xde kt umah die..ibu lupe nak bagi..last2 ayah kena balik umah sebab nak bagi ubat kt mak yong..malam tu, macam biase la.klu demam, mesti meragam..sikit-sikit nangis..minum susu pun kurang..khalish pun memang dah lame tak demam..last demam pun mase umur 6 bulan..mase tu, demam panas, demam campak + nak tumbuh gigi..alhamdulillah, bila alish bangun tido pagi sabtu tu, alish dah sihat....:)

4 coretan buat khalish:

mama aisar March 7, 2011 at 12:23 AM  

katy...sama la tajuk post kita...DEMAM...he..he...

Riviera Brides March 7, 2011 at 3:54 AM  

You have the most beautiful babies. New follower here, hope you're gonna follow back
http://www.rivierabrides.com

khalish ammar March 7, 2011 at 5:59 PM  

et, haah la..same..cume ko tsilap taip, jd deman..hehe

khalish ammar March 7, 2011 at 6:00 PM  

riviera brides - thank you so much!

khalish ammar, buah hati ibu dan ayah...mmuahh

khalish ammar, buah hati ibu dan ayah...mmuahh

with ayah

with ayah

with ibu

with ibu

umur 1 bulan

umur 1 bulan

umur 3 bulan

umur 3 bulan

semasa 7 bulan dlm kandungan

semasa 7 bulan dlm kandungan

umur- 1 hari

umur- 1 hari

6 BULAN

6 BULAN

umur 10 bulan

umur 10 bulan

Followers

Total Pageviews

umur 8 bulan

umur 8 bulan

umur 11 bulan

umur 11 bulan

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP